Логотип компании Пупкин

Меню  
 
Skype 4 - повноекранне відео, покращувана функціональність
ОС для субноутбуков: Трава Ядра Moblin V2 альфа
MOZILLA відкрила плани щодо FIREFOX 3.2
Вийшла нова версія програми Outpost Network Security
У Windows 7 появиться встроєна підтримка QuickTime
Вийшла фінальна версія SILVERLIGHT для LINUX платформи
Abode фіксує ціни в гривнях
Microsoft зєднює мови Visual Basic и C#
Нова версія 5.0 Dr.Web для IBM Lotus Domino
HTTP Analyzer 3.0.1.55 IE Add-on Edition
Apple обновила серію десктопів
Ashampoo Office 2008 3.00
CORELDRAW випускає ювілейне видання
Firefox 3.1 помер, та є здоровим Firefox 3.5!
Google повідомила про нове доповнення до своїх карт — сервісі Latitude.
Ринкова доля Mac OS X знизилася вперше за рік
Microsoft випустить 6 різних версій ОС Windows 7
Acer представив нову серію ультратонких ноутбуків
Tek Panel 420 – комп\'ютер в ЖК-мониторі
Нове покоління офісних програм від Microsoft
Поштовий сервіс Gmail покращуваний
Roxio випускає продукт PhotoShow Touch з підтримкоютехнології multi-touch
Майже половина російських користувачів не проміняють інтернет на їду
MSI Syren — нова лінійка аудіо устаткування
Представляємо концепт Windows 8
У комп\'ютерній мережі Google стався серйозний збій
У Інтернеті з\'явився перший віртуальний університет
SEAGATE РОЗПОЧИНАЄ ПОСТАВКИ НОВИХ ЕНЕРГОЕФЕКТИВНИХ ДИСКІВ ДЛЯ ПК BARRACUDA LP
Рейтинг запитів з економічної тематики від Google
NEC CRV43 - 43-дюймовий викривлений ЖК-монитор
Оптичний диск на 400 GB від компанії Pioneer
Історія Google
 


Реклама  
 
кор исні статті
 
Майже половина російських користувачів не проміняють інтернет на їду  
 

Майже половина російських користувачів не проміняють інтернет на їду

МОСКВА, 8 травня - РІА Новості. Під час кризи 44% російських користувачів не відмовляться від інтернету, навіть якщо не хапатиме засобів на живлення і одяг. Такі дані дослідження, проведеного проектом "RUметрика" на основі даних рейтингу "Рамблер ТОП100", пошукової системи Rambler і результатів власного онлайн-опиту. "Провайдерам потрібно враховувати цей факт при зміні цінової політики і розуміти, яка соціальна відповідальність на них лежить у зв'язку з цим, оскільки для більшості користувачів Інтернет став значимою потребою", - відзначає "RUметрика" в своєму дослідженні. Згодне йому, в разі браку коштів на живлення, від інтернету готові відмовитися 25% користувачів, 9% готові відмовитися від інтернету на користь розваг, 3% - на користь придбання одягу, 19% користувачів готові з легкістю відмовитися від інтернету без особливих причин. Як показали результати онлайн-опиту, проведеного "RUметрикой" на початку квітня, для більшості користувачів інтернет став значимою необхідністю. Більшість опитаних використовують інтернет, як інструмент зароблення грошей: 69% респондентів вказали, що використовують інформацію з мережі в своїй роботі, а 7% з його допомогою заробляють гроші. Варіантів витягання користі з мережі респондентами представлено немало: це економія на зв'язку в цілому і телефонних дзвінках зокрема (21%), зменшення витрат при всіляких покупках (16%) і можливість скачування програмного забезпечення, що зацікавило, музики і кіно у будь-який момент (що 52% відповіли). Ще порядку третини користувачів в Інтернеті "вирушають від реальності", відпочивають і розслабляються - в умовах кризи мережа по праву вважається одним з найекономічніших варіантів проведення дозвілля. Лише 5% опитаних не бачать користі в користуванні мережею, показало дослідження. "Якщо говорити про інтерес аудиторії інтернету до кризи, то можна зробити вивід, що інтерес виявився, і ми спостерігаємо появу кризисних запитів", - наголошується в дослідженні. За даними статистики пошукової машини Rambler, після негативної динаміки влітку (в порівнянні з даними березня минулого року) число "кризисних" запитів в жовтні виросло майже в 6 разів. Новизна події і потреба громадян розібратися в тому, що відбувається зумовили зростання числа звернень в 5,6-5,8 разу в жовтні-грудні, після чого почався деякий спад. Користувачі цікавляться формулюваннями "банківська криза" (зростання числа запитів в 4,3 разу), "економічна криза" (зростання в 4,2 разу), "криза Росії" (зростання майже в 4 рази), "світова криза" (збільшення в 7 разів), а також "фінансова криза" (зростання в 9,4 разу) і "фінансова криза 1998 років" (зростання числа запитів в 5,5 разу). Негативну динаміку числа запитів по відношенню до показників березня 2008 року показали запити "інфляція" (мінус 48%), "заощадження" (мінус 22%) і "кредит" (мінус 21%). За рік з'явилися нові формулювання "кризисних" запитів. Наприклад, запит "коли закінчиться криза" виріс з 2 до 1,695 тисяч запитів, а "анекдоти про кризу" - з 3 до 1,227 тисяч. При порівнянні "кризисних" запитів з іншими запитами користувачів виявилось, що сплеск інтересу до кризи не сильно вплинув на інші тематики. "За великим рахунком, конфлікт в Південній Осетії викликав більший "сплеск" інтересу, хоча і на коротший проміжок часу. А інтерес до ресторанів і холодильників стабільний і приблизно рівноцінний інтересу до кризи", - наголошується в дослідженні. Автори дослідження визнають, що криза торкнулася інтернету: нестабільна економічна ситуація спровокувала зростання відвідуваності одних сегментів Рунета і падіння в інших, тим самим відобразив інтереси і потреби росіян в умовах, що склалися. "У результаті складається наступна картина: збільшилася відвідуваність тих сайтів, які так чи інакше пропонували користувачам заощадити, запрацювати, знайти роботу. На піке популярності виявилися сайти з можливістю скачування безкоштовного контента, варіантами недорогого догляду за собою, а також способами знайти нові канали збуту. Крім того, росіяни активно цікавляться фінансовою інформацією і актуальними новинами в країні і світі, - відзначає "RUметрика". Автори дослідження роблять вивід, що інтернет в цілому, швидше за все, не постраждає із-за кризи, а в чомусь навіть виграє, оскільки пропонує своїм користувачам ряд переваг і можливостей. "Точно стануться, а точніше вже відбуваються, деякі зміни і трансформації простори усесвітньої павутини, обумовлені змінами інтересів користувачів мережі. Не дивлячись на кризу, життя продовжується, хай і в нових умовах", - наголошується в звіті.
 
Asentli Company ©
 
AsenKat - каталог сайт