Логотип компании Пупкин

Меню  
 
Skype 4 - повноекранне відео, покращувана функціональність
ОС для субноутбуков: Трава Ядра Moblin V2 альфа
MOZILLA відкрила плани щодо FIREFOX 3.2
Вийшла нова версія програми Outpost Network Security
У Windows 7 появиться встроєна підтримка QuickTime
Вийшла фінальна версія SILVERLIGHT для LINUX платформи
Abode фіксує ціни в гривнях
Microsoft зєднює мови Visual Basic и C#
Нова версія 5.0 Dr.Web для IBM Lotus Domino
HTTP Analyzer 3.0.1.55 IE Add-on Edition
Apple обновила серію десктопів
Ashampoo Office 2008 3.00
CORELDRAW випускає ювілейне видання
Firefox 3.1 помер, та є здоровим Firefox 3.5!
Google повідомила про нове доповнення до своїх карт — сервісі Latitude.
Ринкова доля Mac OS X знизилася вперше за рік
Microsoft випустить 6 різних версій ОС Windows 7
Acer представив нову серію ультратонких ноутбуків
Tek Panel 420 – комп\'ютер в ЖК-мониторі
Нове покоління офісних програм від Microsoft
Поштовий сервіс Gmail покращуваний
Roxio випускає продукт PhotoShow Touch з підтримкоютехнології multi-touch
Майже половина російських користувачів не проміняють інтернет на їду
MSI Syren — нова лінійка аудіо устаткування
Представляємо концепт Windows 8
У комп\'ютерній мережі Google стався серйозний збій
У Інтернеті з\'явився перший віртуальний університет
SEAGATE РОЗПОЧИНАЄ ПОСТАВКИ НОВИХ ЕНЕРГОЕФЕКТИВНИХ ДИСКІВ ДЛЯ ПК BARRACUDA LP
Рейтинг запитів з економічної тематики від Google
NEC CRV43 - 43-дюймовий викривлений ЖК-монитор
Оптичний диск на 400 GB від компанії Pioneer
Історія Google
 


Реклама  
 
кор исні статті
 
Рейтинг запитів з економічної тематики від Google  
 

Рейтинг запитів з економічної тематики від Google

Поки аналітики, бізнесмени і політики всього світу вирішують, чи почала відновлюватися після кризи світова економіка або нам слід готуватися до нової хвилі економічного спаду, російські користувачі інтернету вчаться жити, працювати і розвивати бізнес в новій економічній реальності.
За допомогою сервісу Google Insights for Search була вивчена динаміка запитів користувачів Google за ключовими словами «криза», «робота», «бізнес» і «інтернет» в період з березня по май 2009 року, щоб з'ясувати, як вплинула економічна ситуація на інтереси росіян.
Світова економічна криза продовжує залишатися головним питанням для мільйонів інтернету-користувачів. Перші 9 з 10 найпопулярніших запитів, що містять слово «криза», мають безпосереднє відношення до економічної кризи, його впливу на Росію і прогнозів його подальшого розвитку в 2009-м-коді.
Однако, похоже, что интерес пользователей к теме кризиса постепенно ослабевает, а на повестку дня выходят новые, подчас неожиданные, темы. С марта по май 2009 года самым быстрорастущим запросом со словом «кризис» стал не «экономический» или «финансовый», а. «карибский кризис» - этот запрос неожиданно показал 130-процентный рост. А третьим по важности кризисом оказался «кризис среднего возраста», прибавивший 70% популярности.
Проте, користувачі стурбовані прогнозами нового витка кризи, обумовленої можливими проблемами з погашенням значних сум кредитів підприємств і приватних осіб банкам. Запит «банківська криза» стала другим самим швидкорослим запитом за період, показавши приріст в 80%.
Не дивлячись на загальний спад економічної активності, вельми показове те, що колічество запитів «бізнес в кризу» виросло на 70%. Компанії і підприємці продовжують шукати нові стратегії і ефективні способи ведення бізнесу в кризисний період.
Особливо ми хочемо відзначити, що в число самих швидкорослих «кризисних» запитів увійшли і «анекдоти про кризу», які виросли на 40%. У Росії анекдоти часто стають своєрідною захисною реакцією на події, що відбуваються. А, як відомо, то над чим можна посміятися, стає трохи менш страшним.
По оцінках експертів, після першої кризисної хвилі скорочень, навесні ринок праці продемонстрував деяке пожвавлення – у тому числі обумовлене сезонністю ринку і можливостями додаткового заробітку в літній період.
Запит «робота на літо» - самий швидкорослий за весняний період – виріс за три весняні місяці в п'ять з половиною разів (550%). До студентів і школярів, які, як правило, шукають можливість підробки на літні канікули, могли додатися і люди, що позбулися постійної роботи і можливості, що знаходять, сезонного або навіть разового заробітку (запит «разова робота» виріс на 130% – 3-е місце в списку самих швидкорослих запитів).
Особливо варто відзначити працьовитість і свідомість молоді – в 10 самих швидкорослих запитів входять «робота для підлітків» і «робота для школярів».
Зростаючий інтерес користувачів також визиваєт і можливість знайти роботу в рамках масштабної підготовки і будівництва об'єктів до Олімпійських ігор в Сочі в 2014 році. Запити по цій темі зайняли 6 і 8 місце в списку самих швидкорослих запитів. Несподіваним став сплеск інтересу до роботи в Кирове – 5-е місце і 60-процентне зростання.
Как ни странно, в непростых экономических условиях многие продолжают задумываться о создании собственного дела. «Готовый бизнес план» является как самым популярным запросом в период с марта по май, так и самым быстрорастущим. А второе место в списке самых популярных запросов занимает «малый бизнес», который, как полагают многие бизнес-аналитики, может стать локомотивом выхода из кризиса.
Російські користувачі як і раніше вивчають інформацію, пов'язану із створенням «свого бізнесу» (4-е місце в списку найпопулярніших запитів) і знаходяться в пошуку нових «ідей для бізнесу» (6-е місце там же).
В цілому дані говорять про те, що інтерес до створення власної справи і рівень підприємницької активності в Росії залишаються високими. Що б не відбувалося, росіяни продовжують шукати можливості для створення в стране успішного бізнесу. Запит «бізнес в Росії» увійшов до числа як найпопулярніших, так і в число самих швидкорослих.
Бізнес завжди слідує за своїми потенційними споживачами, проте де сьогодні споживачі збираються витратити деньги з врахуванням тенденції до скорочення витрат? Судячи по запитах користувачів, все більше і більше росіян приходить за покупками в усесвітню Мережу.
Найпопулярнішим запитом, що містить слово «інтернет», за три весняні місяці став «інтернет магазин». У 10-ке найпопулярніших ці запити зустрічаються двічі – «інтернет магазини» і «інтернет магазин одягу» - на 7 і 8 місцях відповідно. Також двічі онлайнові магазини зустрічаються і в 10-ке самих швидкорослих запитів – російські користувачі хочуть набувати онлайну не лише одяг, але і взуття. Відповідні запити виявилися на третій і п'ятій позиції, додавши по 90 і 60 відсотків.
І, схоже, що в даному випадку споживчий попит дійсно формує бізнес-пропозиція. Другим самим швидкорослим запитом із словом «інтернет» став запит «створити інтернет магазин», що практично подвоївся за період, що розглядався нами.
Крім того, динаміка запитів показує, що російські підприємці дійсно зацікавилися інтернетом, як способом збільшити ефективність свого бізнесу і його прибутковість. У числі самих швидкорослих запитів на четвертій позиції виявився запит «інтернет реклама», що показав 60-процентний приріст, а на шостій – «інтернет маркетинг», що виріс на 50%. Ефективність онлайн реклами і її доступність для бізнесу практично будь-якого розміру дозволяють сподіватися, що покупці і продавці тепер можуть легко знайти один одного в просторі Рунета.
 
Asentli Company ©
 
AsenKat - каталог сайт